Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
ИндексИндекс  ГалерияГалерия  ТърсенеТърсене  Последни снимкиПоследни снимки  Регистрирайте сеРегистрирайте се  ВходВход  

 

 проблеми с паленето

Go down 
+7
pacata1984
julkata
zdravko_qkimov
dicthebig
ерменчев
VECTRA
NINO
11 posters
АвторСъобщение
NINO
Новак
Новак
NINO


Брой мнения : 9
Age : 36
Град : плевен
Кара : Oпел Вектра Б дизел 2.0 ДТИ
Registration date : 25.11.2009

проблеми с паленето Empty
ПисанеЗаглавие: проблеми с паленето   проблеми с паленето Empty13/12/2009, 08:30

колеги от 2 дни не ми пали колата,когато падне температурата под 0 градуса и не иска.акумулатора е наред ,сложил съм антифриз,но явно не е от това проблема.може ли някои да ме опъти акво да направя..благодаря
Върнете се в началото Go down
NINO
Новак
Новак
NINO


Брой мнения : 9
Age : 36
Град : плевен
Кара : Oпел Вектра Б дизел 2.0 ДТИ
Registration date : 25.11.2009

проблеми с паленето Empty
ПисанеЗаглавие: Re: проблеми с паленето   проблеми с паленето Empty13/12/2009, 08:32

колата ми е опел вектра б дизел.
Върнете се в началото Go down
VECTRA
Взима участие :)
Взима участие :)
VECTRA


Брой мнения : 359
Град : София
Интереси : StreeT RacinG
Кара : Вектра А C16NZ..C20LET?
Registration date : 22.05.2007

проблеми с паленето Empty
ПисанеЗаглавие: Re: проблеми с паленето   проблеми с паленето Empty13/12/2009, 14:03

Подгряването как ти е !?
Върнете се в началото Go down
https://vectra-club.bulgarianforum.net
NINO
Новак
Новак
NINO


Брой мнения : 9
Age : 36
Град : плевен
Кара : Oпел Вектра Б дизел 2.0 ДТИ
Registration date : 25.11.2009

проблеми с паленето Empty
ПисанеЗаглавие: Re: проблеми с паленето   проблеми с паленето Empty13/12/2009, 18:33

всичките свещи работят.може ли проблемът да е че маслото което съм сложил е за дизел а не за турбо дизел?
Върнете се в началото Go down
ерменчев
Xоди на шофьорски курсове
Xоди на шофьорски курсове



Брой мнения : 53
Град : ПЛОВДИВ
Интереси : ЛОВ И ОПЕЛИ
Кара : VEKTRA B 2.0 DTI 16V
Registration date : 04.01.2009

проблеми с паленето Empty
ПисанеЗаглавие: Re: проблеми с паленето   проблеми с паленето Empty13/12/2009, 20:49

Колега мисля,че не е до маслото.
На един приятел палеше трудно и когато беше по топло времето.Мерихме свещите и бяха на ред,но след като ги свалихме една по една и ги вклчихме на акомулатора едната не работеше.Дори след запалване му светваше чека за малко.След смяна на проблемната свещ всичко си дойде на место.Знам,че подгряваща свещ се пробва само на акомулатора.


Последната промяна е направена от ерменчев на 17/1/2011, 20:09; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото Go down
dicthebig
Бута рушвети
dicthebig


Брой мнения : 25
Интереси : КОЛИ, ОРЪЖИЯ,ЖЕНИ (В ОБРАТЕН РЕД)
Кара : VECTRA C20NE и Y20DTH
Registration date : 28.06.2009

проблеми с паленето Empty
ПисанеЗаглавие: Re: проблеми с паленето   проблеми с паленето Empty14/12/2009, 09:03

Интересното е, че подгряването не е като при старите дизели - при всяко включване на контакт, а само при ниски температури(под 7 градуса).Та ако пролет, лято не пали лесно - свещите не са точното място за търсене на проблема.

А за пробата с акумулатор - подкрепям теста със захранване от акумулатора и гледаш да се нажежи.

На дизела най-големия му проблем е да дърпа от някъде мааалко въздух в горивната система и почва да пали от 3 оборота.Пък и при студ метала се свива и при един проблем с уплътнения на дюзите - проблема се задълбочава.

Та най-често проблема е комплексен.Ако лятото пали на компресия с по-вечко въртене, а зимата и свеш не работи...

И колата остана на паркинга.Спокойно колеги, щом лятото върви, мотора е у ред - има некакви такива кухи косми дет трябва да се намерят и да се пиине мозъка на въпросните проблемчета. Трябва грамотен майстор или препатил колега да те научи на акъл.
Върнете се в началото Go down
NINO
Новак
Новак
NINO


Брой мнения : 9
Age : 36
Град : плевен
Кара : Oпел Вектра Б дизел 2.0 ДТИ
Registration date : 25.11.2009

проблеми с паленето Empty
ПисанеЗаглавие: Re: проблеми с паленето   проблеми с паленето Empty18/12/2009, 02:11

ами и аз стигам до същата логика за въздуха и ще пада работа по тая кола да видя от каде влиза въздух.благодаря
Върнете се в началото Go down
dicthebig
Бута рушвети
dicthebig


Брой мнения : 25
Интереси : КОЛИ, ОРЪЖИЯ,ЖЕНИ (В ОБРАТЕН РЕД)
Кара : VECTRA C20NE и Y20DTH
Registration date : 28.06.2009

проблеми с паленето Empty
ПисанеЗаглавие: Много важно за дизелите   проблеми с паленето Empty18/12/2009, 08:49

Колеги с дизели(специално за опел дизела),
Като паднаха температурите около 0-та и срещате проблеми с паленето:

Проверката на свещите(от опит):

1. с мултимер или пробна лампа - не струва
2. Истината е с дебела жица от плюса на акумулатора като се докосне свеща - трябва да има искра.Иначе свещща е заминала.

Това спестява излишно вадене и проба за нажежаване и е истинската проба.

Друго важно нещо, за шибаните подгревни (накални) свещи , на опел са дълги пущините и при отвиване се късат.После трябва да се сваля главата и да се избиват върховете(от тук следва смяна на гарнитура на главата и на капака) труд около 150 кинта.

За това отвиваш - завиваш, отвиваш - завивал по едно оборотче.
Ако усетите яко затягане при отвиване - къса се свещща.
Може да се капе със спринцовка масло на резбата или нафта.

И пак играчка и надежда ,че няма да стане белята.


А относно паленето лято, ако при първото палене след 2-3 оборота и то при второ завъртане - хвърли кълбо дим от ауспуха и смърди на сурова нафта , а след това на топъл двигател си пали от раз:

Има въздух в горивната система , зор пали докъто изгони въздуха и съответно влязлата нафта вече е в повече и от там кълбото дим и миризмата.

Може да смуква въздух от няколко места.

Но най-често при опел това става от гумени уплътнения на дюзите.
цената е 24лв за уплътнение + 3 лв за зегерка или 27 лв комлект за дюза.За работа не мога да кажа но единия вариант за смяна е със отваряне на капака и сваляне на разпределителния вал, а за другия не съм сигурен, дали става с вадене на дюзи със специално приспособление.

Толкоз за сега
Върнете се в началото Go down
ерменчев
Xоди на шофьорски курсове
Xоди на шофьорски курсове



Брой мнения : 53
Град : ПЛОВДИВ
Интереси : ЛОВ И ОПЕЛИ
Кара : VEKTRA B 2.0 DTI 16V
Registration date : 04.01.2009

проблеми с паленето Empty
ПисанеЗаглавие: Re: проблеми с паленето   проблеми с паленето Empty20/12/2009, 18:55

Колега за пробата с дебелия кабел съм съгласен,но съм имал случай когато свеща грее не на върха,а в основата до резбата.В такъв случяй ползата от тая свещ е почти нулева.Затуй визуалната проба за мен е по сложна,но по сигурна,а колкото до въздуха съм абсолютно съгласен.
Често смучат въздух и от уплътненията на горивния филтър.
Чао за сега.


Последната промяна е направена от ерменчев на 17/1/2011, 20:07; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото Go down
zdravko_qkimov
Новак
Новак



Брой мнения : 2
Registration date : 02.02.2010

проблеми с паленето Empty
ПисанеЗаглавие: Re: проблеми с паленето   проблеми с паленето Empty2/2/2010, 14:27

като изключим свещите, релето за подгрева, гумените уплатнения на дюзите, наркучетата за излишна нафта от там също засмуква въздух, остава само компресията - сигменти. Търсиш нов двугател
Върнете се в началото Go down
julkata
Новак
Новак



Брой мнения : 7
Registration date : 28.12.2009

проблеми с паленето Empty
ПисанеЗаглавие: Re: проблеми с паленето   проблеми с паленето Empty23/2/2010, 12:17

NINO, запали ли я пущината? Ако не си, смени маркучите за излишната нафта, но с качествени , обезвъздуши / може и на дърпане на 3та/ и карай.
Върнете се в началото Go down
pacata1984
Новак
Новак



Брой мнения : 1
Registration date : 15.10.2010

проблеми с паленето Empty
ПисанеЗаглавие: Re: проблеми с паленето   проблеми с паленето Empty15/10/2010, 23:51

zdravko_qkimov написа:
като изключим свещите, релето за подгрева, гумените уплатнения на дюзите, наркучетата за излишна нафта от там също засмуква въздух, остава само компресията - сигменти. Търсиш нов двугател
da pravi si наркучетата за излишна нафта от там също засмуква въздух i na mene na vektrata ne pale6e sutrin baq vartene pada6e i edin priatel gi smeni i sq pali bez problem
a nqkoi da mi kaje ot kade moga da si kupq garnityra za glava za opel vektra 1999 g 2000 kub dti
Върнете се в началото Go down
bo67
Новак
Новак



Брой мнения : 1
Registration date : 13.11.2010

проблеми с паленето Empty
ПисанеЗаглавие: Re: проблеми с паленето   проблеми с паленето Empty13/11/2010, 17:47

kolegi nemoje da mi pali 1i6 mono injekciq smenich gorivniq filtur releto i benzinovata pompa i ni6o molq za suvet
Върнете се в началото Go down
zdravkop
Професионален шофьор
Професионален шофьор
zdravkop


Брой мнения : 112
Age : 60
Град : Плевен
Интереси : коли, жени, история, политика, спорт
Кара : Вектра Б, X18ХЕ, 98г.
Registration date : 30.05.2007

проблеми с паленето Empty
ПисанеЗаглавие: Re: проблеми с паленето   проблеми с паленето Empty14/11/2010, 17:38

Всяка едно кола не може да пали по две причини: гориво и ток. Провери и двете- дали пръска от дюзата лензин и дали има ток до свещите. Така ще разбереш откъде да започнеш да търсиш проблема.
Върнете се в началото Go down
Chakalesko
Xоди на шофьорски курсове
Xоди на шофьорски курсове



Брой мнения : 32
Age : 73
Град : Барселона
Интереси : Коли
Кара : Омега Лотус
Registration date : 16.01.2011

проблеми с паленето Empty
ПисанеЗаглавие: Re: проблеми с паленето   проблеми с паленето Empty16/1/2011, 17:54

няма такав случей да не пали слагаш малко нафта на парцал на резервоара и драскаш клечката няма кола която да не пали :) е това е шега де може и да не запали ако нямаш нафта за парцалчето
Върнете се в началото Go down
july66
Новак
Новак



Брой мнения : 1
Registration date : 20.01.2010

проблеми с паленето Empty
ПисанеЗаглавие: Re: проблеми с паленето   проблеми с паленето Empty25/1/2011, 12:49

Здравейте! Моля за мнение по следния проблем. Вектричката (2000 дтл) от раз взе да пали много трудно като е студена. Свещите работят, маркучите са в ред, нафта и филтър също. Като запали започва да работи неравномерно, пуши сиво (на неизгоряла нафта), светва чек лампата и така около 1 минута. След това лампата гасне, мотора се нормализира и колата си върви като нова. Закарах я в сервиз за да установят проблема. Казаха ми че той е в ГНП. Течала( каквото и да значи това). Трябвало да се сменят някакви уплътнения вътре, иначе ще стане по-лошо. Та за тази операция почват с 600лв. Някой имал ли е такъв проблем? Дайте някакво мнение по въпроса.
Върнете се в началото Go down
Sponsored content





проблеми с паленето Empty
ПисанеЗаглавие: Re: проблеми с паленето   проблеми с паленето Empty

Върнете се в началото Go down
 
проблеми с паленето
Върнете се в началото 
Страница 1 от 1
 Similar topics
-

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
 :: Технически въпроси :: Двигатели, горивни системи и др.-
Идете на: