| проблеми с паленето | |
|
+7pacata1984 julkata zdravko_qkimov dicthebig ерменчев VECTRA NINO 11 posters |
Автор | Съобщение |
---|
NINO Новак
Брой мнения : 9 Age : 36 Град : плевен Кара : Oпел Вектра Б дизел 2.0 ДТИ Registration date : 25.11.2009
| Заглавие: проблеми с паленето 13/12/2009, 08:30 | |
| колеги от 2 дни не ми пали колата,когато падне температурата под 0 градуса и не иска.акумулатора е наред ,сложил съм антифриз,но явно не е от това проблема.може ли някои да ме опъти акво да направя..благодаря | |
|
| |
NINO Новак
Брой мнения : 9 Age : 36 Град : плевен Кара : Oпел Вектра Б дизел 2.0 ДТИ Registration date : 25.11.2009
| Заглавие: Re: проблеми с паленето 13/12/2009, 08:32 | |
| колата ми е опел вектра б дизел. | |
|
| |
VECTRA Взима участие :)
Брой мнения : 359 Град : София Интереси : StreeT RacinG Кара : Вектра А C16NZ..C20LET? Registration date : 22.05.2007
| Заглавие: Re: проблеми с паленето 13/12/2009, 14:03 | |
| | |
|
| |
NINO Новак
Брой мнения : 9 Age : 36 Град : плевен Кара : Oпел Вектра Б дизел 2.0 ДТИ Registration date : 25.11.2009
| Заглавие: Re: проблеми с паленето 13/12/2009, 18:33 | |
| всичките свещи работят.може ли проблемът да е че маслото което съм сложил е за дизел а не за турбо дизел? | |
|
| |
ерменчев Xоди на шофьорски курсове
Брой мнения : 53 Град : ПЛОВДИВ Интереси : ЛОВ И ОПЕЛИ Кара : VEKTRA B 2.0 DTI 16V Registration date : 04.01.2009
| Заглавие: Re: проблеми с паленето 13/12/2009, 20:49 | |
| Колега мисля,че не е до маслото. На един приятел палеше трудно и когато беше по топло времето.Мерихме свещите и бяха на ред,но след като ги свалихме една по една и ги вклчихме на акомулатора едната не работеше.Дори след запалване му светваше чека за малко.След смяна на проблемната свещ всичко си дойде на место.Знам,че подгряваща свещ се пробва само на акомулатора.
Последната промяна е направена от ерменчев на 17/1/2011, 20:09; мнението е било променяно общо 1 път | |
|
| |
dicthebig Бута рушвети
Брой мнения : 25 Интереси : КОЛИ, ОРЪЖИЯ,ЖЕНИ (В ОБРАТЕН РЕД) Кара : VECTRA C20NE и Y20DTH Registration date : 28.06.2009
| Заглавие: Re: проблеми с паленето 14/12/2009, 09:03 | |
| Интересното е, че подгряването не е като при старите дизели - при всяко включване на контакт, а само при ниски температури(под 7 градуса).Та ако пролет, лято не пали лесно - свещите не са точното място за търсене на проблема.
А за пробата с акумулатор - подкрепям теста със захранване от акумулатора и гледаш да се нажежи.
На дизела най-големия му проблем е да дърпа от някъде мааалко въздух в горивната система и почва да пали от 3 оборота.Пък и при студ метала се свива и при един проблем с уплътнения на дюзите - проблема се задълбочава.
Та най-често проблема е комплексен.Ако лятото пали на компресия с по-вечко въртене, а зимата и свеш не работи...
И колата остана на паркинга.Спокойно колеги, щом лятото върви, мотора е у ред - има некакви такива кухи косми дет трябва да се намерят и да се пиине мозъка на въпросните проблемчета. Трябва грамотен майстор или препатил колега да те научи на акъл. | |
|
| |
NINO Новак
Брой мнения : 9 Age : 36 Град : плевен Кара : Oпел Вектра Б дизел 2.0 ДТИ Registration date : 25.11.2009
| Заглавие: Re: проблеми с паленето 18/12/2009, 02:11 | |
| ами и аз стигам до същата логика за въздуха и ще пада работа по тая кола да видя от каде влиза въздух.благодаря | |
|
| |
dicthebig Бута рушвети
Брой мнения : 25 Интереси : КОЛИ, ОРЪЖИЯ,ЖЕНИ (В ОБРАТЕН РЕД) Кара : VECTRA C20NE и Y20DTH Registration date : 28.06.2009
| Заглавие: Много важно за дизелите 18/12/2009, 08:49 | |
| Колеги с дизели(специално за опел дизела), Като паднаха температурите около 0-та и срещате проблеми с паленето:
Проверката на свещите(от опит):
1. с мултимер или пробна лампа - не струва 2. Истината е с дебела жица от плюса на акумулатора като се докосне свеща - трябва да има искра.Иначе свещща е заминала.
Това спестява излишно вадене и проба за нажежаване и е истинската проба.
Друго важно нещо, за шибаните подгревни (накални) свещи , на опел са дълги пущините и при отвиване се късат.После трябва да се сваля главата и да се избиват върховете(от тук следва смяна на гарнитура на главата и на капака) труд около 150 кинта.
За това отвиваш - завиваш, отвиваш - завивал по едно оборотче. Ако усетите яко затягане при отвиване - къса се свещща. Може да се капе със спринцовка масло на резбата или нафта.
И пак играчка и надежда ,че няма да стане белята.
А относно паленето лято, ако при първото палене след 2-3 оборота и то при второ завъртане - хвърли кълбо дим от ауспуха и смърди на сурова нафта , а след това на топъл двигател си пали от раз:
Има въздух в горивната система , зор пали докъто изгони въздуха и съответно влязлата нафта вече е в повече и от там кълбото дим и миризмата.
Може да смуква въздух от няколко места.
Но най-често при опел това става от гумени уплътнения на дюзите. цената е 24лв за уплътнение + 3 лв за зегерка или 27 лв комлект за дюза.За работа не мога да кажа но единия вариант за смяна е със отваряне на капака и сваляне на разпределителния вал, а за другия не съм сигурен, дали става с вадене на дюзи със специално приспособление.
Толкоз за сега | |
|
| |
ерменчев Xоди на шофьорски курсове
Брой мнения : 53 Град : ПЛОВДИВ Интереси : ЛОВ И ОПЕЛИ Кара : VEKTRA B 2.0 DTI 16V Registration date : 04.01.2009
| Заглавие: Re: проблеми с паленето 20/12/2009, 18:55 | |
| Колега за пробата с дебелия кабел съм съгласен,но съм имал случай когато свеща грее не на върха,а в основата до резбата.В такъв случяй ползата от тая свещ е почти нулева.Затуй визуалната проба за мен е по сложна,но по сигурна,а колкото до въздуха съм абсолютно съгласен. Често смучат въздух и от уплътненията на горивния филтър. Чао за сега.
Последната промяна е направена от ерменчев на 17/1/2011, 20:07; мнението е било променяно общо 1 път | |
|
| |
zdravko_qkimov Новак
Брой мнения : 2 Registration date : 02.02.2010
| Заглавие: Re: проблеми с паленето 2/2/2010, 14:27 | |
| като изключим свещите, релето за подгрева, гумените уплатнения на дюзите, наркучетата за излишна нафта от там също засмуква въздух, остава само компресията - сигменти. Търсиш нов двугател | |
|
| |
julkata Новак
Брой мнения : 7 Registration date : 28.12.2009
| Заглавие: Re: проблеми с паленето 23/2/2010, 12:17 | |
| NINO, запали ли я пущината? Ако не си, смени маркучите за излишната нафта, но с качествени , обезвъздуши / може и на дърпане на 3та/ и карай. | |
|
| |
pacata1984 Новак
Брой мнения : 1 Registration date : 15.10.2010
| Заглавие: Re: проблеми с паленето 15/10/2010, 23:51 | |
| - zdravko_qkimov написа:
- като изключим свещите, релето за подгрева, гумените уплатнения на дюзите, наркучетата за излишна нафта от там също засмуква въздух, остава само компресията - сигменти. Търсиш нов двугател
da pravi si наркучетата за излишна нафта от там също засмуква въздух i na mene na vektrata ne pale6e sutrin baq vartene pada6e i edin priatel gi smeni i sq pali bez problem a nqkoi da mi kaje ot kade moga da si kupq garnityra za glava za opel vektra 1999 g 2000 kub dti | |
|
| |
bo67 Новак
Брой мнения : 1 Registration date : 13.11.2010
| Заглавие: Re: проблеми с паленето 13/11/2010, 17:47 | |
| kolegi nemoje da mi pali 1i6 mono injekciq smenich gorivniq filtur releto i benzinovata pompa i ni6o molq za suvet | |
|
| |
zdravkop Професионален шофьор
Брой мнения : 112 Age : 60 Град : Плевен Интереси : коли, жени, история, политика, спорт Кара : Вектра Б, X18ХЕ, 98г. Registration date : 30.05.2007
| Заглавие: Re: проблеми с паленето 14/11/2010, 17:38 | |
| Всяка едно кола не може да пали по две причини: гориво и ток. Провери и двете- дали пръска от дюзата лензин и дали има ток до свещите. Така ще разбереш откъде да започнеш да търсиш проблема. | |
|
| |
Chakalesko Xоди на шофьорски курсове
Брой мнения : 32 Age : 73 Град : Барселона Интереси : Коли Кара : Омега Лотус Registration date : 16.01.2011
| Заглавие: Re: проблеми с паленето 16/1/2011, 17:54 | |
| няма такав случей да не пали слагаш малко нафта на парцал на резервоара и драскаш клечката няма кола която да не пали :) е това е шега де може и да не запали ако нямаш нафта за парцалчето | |
|
| |
july66 Новак
Брой мнения : 1 Registration date : 20.01.2010
| Заглавие: Re: проблеми с паленето 25/1/2011, 12:49 | |
| Здравейте! Моля за мнение по следния проблем. Вектричката (2000 дтл) от раз взе да пали много трудно като е студена. Свещите работят, маркучите са в ред, нафта и филтър също. Като запали започва да работи неравномерно, пуши сиво (на неизгоряла нафта), светва чек лампата и така около 1 минута. След това лампата гасне, мотора се нормализира и колата си върви като нова. Закарах я в сервиз за да установят проблема. Казаха ми че той е в ГНП. Течала( каквото и да значи това). Трябвало да се сменят някакви уплътнения вътре, иначе ще стане по-лошо. Та за тази операция почват с 600лв. Някой имал ли е такъв проблем? Дайте някакво мнение по въпроса. | |
|
| |
Sponsored content
| Заглавие: Re: проблеми с паленето | |
| |
|
| |
| проблеми с паленето | |
|