otvorko Новак
Брой мнения : 2 Registration date : 21.05.2009
| Заглавие: Проблем с Вектра 21/5/2009, 23:42 | |
| Здравейте, Имам проблем с вектрата 1999 1.8 16в Сутрин като я запаля всичо е наред ..когато загрее започва да прекъсва ..държи оборотите стабилни но като настъпя леко и прекъсва на всички обороти ..светва и жълтата лампа на двигателя..на другия ден всияко е наред докато не загрее пак ?? моля ви за помощ ..какво може да е ???? Благодаря ви | |
|
VECTRA Взима участие :)
Брой мнения : 359 Град : София Интереси : StreeT RacinG Кара : Вектра А C16NZ..C20LET? Registration date : 22.05.2007
| Заглавие: Re: Проблем с Вектра 22/5/2009, 22:39 | |
| | |
|
otvorko Новак
Брой мнения : 2 Registration date : 21.05.2009
| Заглавие: Re: Проблем с Вектра 22/5/2009, 23:17 | |
| - VECTRA написа:
- На гас ли си!?
Не карана е на бензин постоянно..няма газово | |
|
dicthebig Бута рушвети
Брой мнения : 25 Интереси : КОЛИ, ОРЪЖИЯ,ЖЕНИ (В ОБРАТЕН РЕД) Кара : VECTRA C20NE и Y20DTH Registration date : 28.06.2009
| Заглавие: Датчик за температурата на антифриза е 23/10/2009, 07:55 | |
| Здрасте на компанията! При бензинките се ебава контакта на един датчик за темпера на охлаждащата течност.Става дума за букса с 2 кабела, намираща се до термостата(горе в ляво на двигателя). Може да ти прекъсва(работи на 3 цилиндъра), не може да се форсира, не пали на топъл двигател, не пали на студен при минусови температури.Като намериш буксата и я измъкнеш(натискаш "копче" и дърпаш) - вътре ще видиш 2 контактни пластинки с утайки от антифриз по тях. Почистваш с малка отвертка и препарат и обратно да тастваш.Ако са омекнали и много разядени чак тия пластинки ще ти се наложи са срежеш 2-та кабела и да им сложиш кабелни обувки(най-малките и стискаш с клещи докато догодиш размера за да влезе плътно в крачето). Другия вариант който е за временно ползване при авария е да си сложиш един резистор(съпротивление) на буксата и да лъжеш компа на двигателя за да работи колата, но така ще имаш разход(ако навън е 20 градуса, а резистора казва, че е -5) на гориво.Табличката със стойностите ги има в аутодата и са от 450 ома(за студен) до 4500ома (за загрял двг.) Тва е за теб. Другото не ти казвам за свещи и прескачаща искра между кабелите - щот мисля, че толко неграмотен да си провериш първо тях не се.
ПОздрави и успехи! | |
|
Chakalesko Xоди на шофьорски курсове
Брой мнения : 32 Age : 73 Град : Барселона Интереси : Коли Кара : Омега Лотус Registration date : 16.01.2011
| Заглавие: Re: Проблем с Вектра 16/1/2011, 17:41 | |
| или е този датчик дето ти каза колегата или има един които като застанесх срещо двигатела от твоето дясно покраи блока требва да имасх един датчик за темпера на маслото и нали знаете че на Б серия всички 2 валки имат проблем с гарнитурата на капака на главата смяна и след 3000 км пак почват да салзят това е наи големия недостатак на бензиновите вектри и вледствие на това салзени си махни капака черния дето пише опел и си продухаи отворите на свещите от салзенето се пални с масло и може и за това да ти прекасва.Успех от мен !!! | |
|
Sponsored content
| Заглавие: Re: Проблем с Вектра | |
| |
|